Valborg

Jag har suttit framför datorn några ggr, i full färd att skriva ett inlägg, men sen blir det stopp. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, vad jag ska skriva, hur jag ska skriva. 
 
Idag har det varit en rätt bra dag. Härom dagen fick jag hem min
Welify Nackmasserare. En typ tensapparat för nacken. Oj, den var bra. Det stog att man sov bättre efter man använt den, och jag kan hålla med. Jag sover lite lugnare, mer jämt. Så idag har jag haft en hel del energi. Kan också bero på att hela familjen förutom jag och Doris har varit borta halva dagen.... 😄
Väldigt lugnt för öronen.....
 
Jag har sprungit runt en hel del på gården idag. Jag har fyllt några lådor med ensilage. Rallat ved, både in och till slogboden. Fixat tre nya odlingslådor i form av gamla pallkragar. Jag fick en påse jordärtskockor som behövde få ett eget space. Jag har grävt upp luftlöken som också behöver ett eget space. Sen är det en låda kvar som troligen blir använd till något spännande....
 
Nu sitter jag här och är lite sliten. Doris har jag släpat ut i omgångar idag. Just nu har det nog slutat blåsa, ska vi gå ut igen och elda i slogboden?
Jag hade kunnat vara ute dygnet runt i vissa perioder. Ligga och gräva i någon rabbat, springa fram och tillbaka med skottkärran full i saker, vattna, spana, njuta och se saker växa. 
 
Härom dagen beställde jag näringspreparat som fått väldigt bra kritik som jag sett och läst om. Jag ska testa två månader, för även med dom så skulle sömnen bli bättre. Jag drack något som fungerade förra året, men sen fick jag inte tag på något mer i tid, så jag la ner....men det var positiva resultat iaf 😀
Jag hoppas dom här är så bra som dom låter av alla andra! 
 
Här hemma är det lite lugnare. Jag antar det delvis beror på att jag är hemma, så jag kan rodda med allt mellan tupplurarna. 
 
I början var det extremt jättejobbigt. Och livet kändes verkligen totalt onödigt. Jag har fortfarande såna dagar men jag stannar upp och försöker ta det väldigt chill då. Sen kan jag inte styra över min sömn vissa nätter och då är det liksom kört.
(Jag hoppas det blir bättre nu.) 
 
Natt 1, går rätt ok.
Natt 2, där tar orken slut fullt och fast.
Natt 3, här kommer yrseln och minnes svårigheter.
Natt 4, här bryter jag ihop. 
Typ så är det. 
Och kommer allt annat också då så blir det inte bra. 
 
Balansgång. 
Helst. 
 
Ha en trevlig Valborg 💚